Mindre lyckad lördagsmorgon

Datum: 2012-02-18 Tid: 15:29:46
Måste erkänna att jag inte är så himla pepp idag. Bara trött och besviken på att det alltid är någonting som ska strula och gå fel. Det är aldrig så att det kan gå som man vill någon gång. Känns lite som att varje gång man blir glad över någonting så tas det ifrån en på ett eller annat sätt. Blir inte direkt bättre heller då jag inte kunde sova bra i natt & känns därför som att mitt huvud inte riktigt hänger med idag.

Ska i alla fall försöka att skjuta bort tankarna från det här nu och koncentrera mig få mitt svenska tal istället. Det finns ändå ingenting man kan göra & om det blir av eller inte får vi tydligen reda på om två veckor.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback