När livet går tillbaka till det normala igen

Datum: 2012-12-14 Tid: 20:23:10
Såg Love actually förra helgen (bästa julfilmen ever, så mysig!♥). Så nu går jag och runt mest hela tiden och sjunger på den här roliga låten. 
 
Kan inte riktigt beskriva hur glad jag är att influensan ÄNTLIGEN är över. Jag höll på att bli galen här hemma, fast hemma i huset och knappt ens orka mig upp ur sängen/soffan. Känner mig dock fortfarande konstigt trött men när jag sökte på symptom och vad man kunde göra för att snabba på friskprocessen så stod det att det inte är konstigt att man känner sig trött 1-3 veckor efter. 
 
Har inte bokat in någonting överhuvudtaget i helgen för att jag precis varit sjuk och för att jag har så omänskligt mycket plugg. Längtar till jullovet så att jag kan planera in massa roliga saker med alla fina kompisar man inte hinner träffa så mycket annars. Jag behöver verkligen bli bättre på det där, prioritera nöjen och vänner ÄVEN OM jag måste plugga mycket hela tiden. Livet känns så oerhört trist om man inte tillåter sig att leva lite för en gångs skull. För nu var det alldeles för länge sedan jag träffade vissa människor och det finns de som jag saknar fruktansvärt mycket ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback