It's a start of something new.

Datum: 2012-12-02 Tid: 19:21:53

 

Ansträngde mig lite extra i fredags när jag ändå hade mycket tid. En egen variant av Margaretaflätor, rött läppstift och nymålade blåglittriga naglar.

Har varit och jobbat både idag och igårkväll. Känns som att det är i princip är det jag gör. Pluggar och jobbar. Eller kanske mer pluggar, jobbar, fikar och sover. Men jag har ingenting emot att jobba så mycket jag kan för allt känns värt det när man har ett mål och någonting som man verkligen vill framför sig. Har aldrig sagt att jag bara vill glida genom livet på en räkmacka och är verkligen 100 % beredd att jobba röven av mig om det betyder att det jag vill blir möjligt i slutändan. 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback