Friskt vågat. Hälften vunnet

Datum: 2012-12-29 Tid: 14:07:55
Idag känner jag mig lite löjligt stolt sådär, för idag har jag gått utanför min comfort zone rätt rejält. Men ärligt talat så är det ju då man växer som person och blir mer vuxen. Om man inte riskerar någonting så får man inte heller någonting tillbaka. Sedan är ju bara känslan av att man gjort någonting nytt så himla härlig och en adrenalinkick bara den, och om det leder till det man hoppas på är det ju bara ett plus! 
 
Just personlig utveckling är någonting som jag har tänkt rätt mycket på senaste tiden. Bara för att det är en del av paketet att åka helt ensam till andra sidan Atlanten och bosätta sig där för ett år, men även för att jag verkligen känner att jag vuxit upp det senaste halvåret. Någonting som inte hade hänt tror jag om jag inte hade börjat jobba. Jag är väldigt nöjd över de positiva förändringarna men ser absolut fram emot att växa ännu mer. För såklart finns det saker som jag fortfarande inte är sådär superbra på, men det tror jag kommer med tiden.
 
Det jag vill säga med det här inlägget är väl att man SKA känna sig stolt när man gjort någonting man normalt inte brukar göra eller till och med var lite nervös inför. För oavsett vad som händer så växer man lite av det och lär sig. Man ska inte vara så hård mot sig själv (som jag tyvärr brukar vara) och bara fokusera på allt som man vill förbättra, utan se det man redan har förbättrat som en stor framgång och glädjas åt det. 
Postat av: Elin

inspirerande inlägg!
sv: tack, ha en fin kväll<3

2012-12-29 @ 16:07:02
URL: http://bbaraaelin.blogg.se
Postat av: Nathalie Nyrén

Tack desamma!

Gillar bilden :)

2012-12-29 @ 21:26:47
URL: http://nattstad.se/nathalienyren

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback