Effektiv och produktiv lördagsmorgon

Datum: 2012-12-15 Tid: 13:24:41
Godmorgon! Även om det råkade bli en senare sovmorgon än vad jag hade tänkt har jag faktiskt varit otroligt effektiv på de timmarna jag varit vaken. Gått igenom och svarat på en hel del mejl samt skickat flera stycken (har tänkt att göra detta hur länge som helst men har helt enkelt inte skridit till handling förrän nu), skrivit ihop ett nytt CV, sorterat ungefär halva av alla buntar av framkallade bilder som vi fick hem i veckan och dessutom hunnit läsa igenom allt jag behövde till filosofin. Nu återstår bara annat plugg inför alla prov som är sista veckan i skolan innan jullovet och sedan kan jag vara ledig resten av denna lördag! 
 
Förresten, läste den här artikeln och förundras av hur vissa människor kan vara så otroligt korkade och tro att den enda anledningen till att en kvinna skriver sina åsikter är för att hon inte fått ligga, är ful, mentalt sjuk eller i desperat behov av kärlek. Fy skäms på kvinnohatande män med alldeles för få hjärnceller.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback