You can go your own way

Datum: 2012-08-16 Tid: 09:54:00
Efter besvikelsen för några dagar sedan när jag gick in på skolans hemsida och fick se det nya schemat för året (har en vidrig fredag igen från 8-16 som är fullproppad med lektion och dessutom går till fyra på torsdagar också = inte en så vidare glad Jessica. Fler långa dagar och börjar dessutom runt klockan åtta tre av dagarna), så känner jag nu att jag bara vill göra det mesta av den här sista veckan av sommarlovet.
 
Så idag står träning (antingen en PW eller springtur) på schemat, kanske lägga mig och sola lite, plugga lite franska och spanska, börja leta stipendium, skriva ansökningar till dem & dessutom börja fixa med mitt CV så att när mamma kommer hem så kan hon hjälpa mig finslipa det.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback