Opublicerade bilder från New York #2

Datum: 2012-09-05 Tid: 21:20:15
Upper east side som ska vara den dyraste, rikaste och exklusivaste sidan av Manhattan. Hade väntat mig fler hus som de här två vita husen med fina detaljer och balkonger men istället var det nästan bara hus som det bruna som skymtar fram lite. Om jag var rik och hade råd att bo på det dyraste stället i NY, i det finaste huset och i den snyggaste lägenheten så hade jag definitivt inte valt att bo här.
 
Hahaha, den här bilden satt jag och mamma och skratta åt i flera minuter. Har flera stycken bilder som liknar denna med exakt samma människa som tittar in i kameran och ler som om jag fotade henne/honom.
Flera bilder på utsikten från Empire state building. Det tillsammans med Times square var nog det allra häftigaste att se av New York. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback