Opublicerade bilder från New York #1

Datum: 2012-08-25 Tid: 22:55:32
Skulle göra sista delen av New York bilderna, men de var så några så jag kände att jag lika gärna kan göra ett inlägg med opublicerade bilder från NY som jag gjorde från Florida och ta med de här istället. Dock blev det så många att det får bli två delar. 
Lite stolt är man ju som svensk när man ser ett H&M eller någon annan svensk affär eller märke. Såg förresten svenska flaggan som hängde från en byggnad bara sådär på samma gata (fifth avenue). 
Sista heldagen i NY hade vi ingenting direkt planerat så vi gick bara runt lite, bl.a. tillbaka till Times square och Central Park och på vägen dit stötte vi på den här paraden! Det var tydligen något firande för Skottland. Jag och pappa tyckte att det var lika sött som roligt att de hade satt på hunden en kilt så det blev förevigat med en bild, haha.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback