Lite smått och gott

Datum: 2012-08-21 Tid: 21:17:00
Har varit och duschat precis, gjort en fin liten framsida (dock tillfällig) till min kalender, plockat ur och lagt över alla saker till min ännu oanvända rosa plånbok (men nu ska det bli ändring på det!) som jag köpte i New York, har satt upp små lappar med drömmar, mål och lite peppande ord på sidan av mitt nattduksbord så att det är det första jag ser på morgonen och det sista jag ser när jag går och lägger mig (självklart skrivet i mina understrykningspennor - vad annars, haha?). Med andra ord, jag tror att jag är redo för morgondagen nu!
 
Ska lägga mig och kolla på ett avsnitt a Once upon a time nu -har verkligen fastnat för den serien! Det kommer upp ett inlägg alldeles strax med ett boktips, men säger godnatt nu i alla fall, så godnatt på er!♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback