Boktips: Sophie Kinsella - Nya kontakter

Datum: 2012-08-21 Tid: 22:10:07
Fick hem Sophie Kinsellas nya bok "Nya Kontakter" igår. Började läsa den när jag var lite uttråkad på kvällen och alltså åh vad den var bra!♥ Inte för att Sophie Kinsellas böcker brukar vara något annat än bra (har dock lite svårt för hennes shopaholic böcker, de är både roliga och bra men det pinsamma tar liksom över och huvudpersonens sätt att tänka, handla och hur hon gång på gång gör samma misstag gör mig lite för irriterad för att den ska leva upp till samma standard som Kinsellas övriga böcker) men den här var hade verkligen någonting extra. Jag älskar hennes sätt att skriva, humorn som finns med i varenda bok och sorgen när man läst ut den alldeles för fort (när det var dags att gå och lägga mig var den redan utläst - men hade inte kunnat somna annars, haha).
 
I alla fall så rekomenderar jag den starkt! Den var så rolig emellanåt att jag fick hålla för munnen för att jag inte skulle gapskratta rätt ut och väcka mamma och pappa. Läs fler recensioner och vad boken handlar om här.
 
Den här boken var verkligen en fullträff, faktiskt länge sedan jag läste en bok som var så rolig. Den kommer definitivt upp på min topp-tre-lista över favoritböcker skrivna av Sophie kinsella. De andra två som jag gillar bäst är Mitt nya jag och Mina hemligheter.
 
 
Klicka på bilden för att komma till bildkällan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback