Vampire academy

Datum: 2012-04-22 Tid: 20:06:34
Sov ända till klockan elva imorse, vilket inte händer särskilt ofta numera. Idag var det för att jag hade svårt att sova inatt, på grund av att jag hostade och typ väckte mig själv hela tiden, haha. Så den här söndagen har verkligen gått alldeles för fort. Har bland annat skrivit klart det sista på min engelska uppsats, hjälpt Sara med fotografering (bokmslag) till hennes projektarbete och pluggat lite naturkunskap till och från under dagen.

Nu ska jag försöka äta någonting & sedan ska jag fortsätta läsa min bok som är himla spännande (trots att det är andra gången jag läser den). Började läsa första Vampire Academy-boken en andra gång i Florida, då alla mina andra böcker som jag tagit med dit (hade lämnat 2-3 stycken i NY) var utlästa. Så nu ligger jag på fjärde boken och den är SÅ bra. Verkligen en av de bästa serierna! :D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback