Lördagskväll hemma i soffan

Datum: 2012-04-21 Tid: 19:55:00
Äntligen underbara helgen! Sitter dock och jobbar på min engelska uppsats just nu, trodde att jag inte riktigt visste vad jag skulle skriva, men när jag väl kom igång skrev jag mer eller mindre nästan klart hela på tjugo minuter. Skönt! Nu är det bara att dubbelkolla stavning och grammatik kvar och sedan finslipa den lite.

Efter det tänkte jag att jag ska se New year's eve - som de visade på planet till NY, men som varken jag eller Sara hittade kanalen som ljudet var på (HAHA alltså, inte åkt på ett långtidsflyg på flera år, så det är väl orsaken antar jag. Senaste gången tror jag var till Venezuela för ett antal år sedan) & sedan var det ju den lilla detaljen att jag sov mig igenom hela filmen och vaknade upp precis i slutet. Jag: "Åh, visar de en lite bättre film nu?" (de hade visat en barnfilm innan). Sara: "Jessica, den är redan slut. De visar bara eftertexterna nu."

Hade planerat in en kvällsdejt med Johanna ikväll, haha. Hon ville se alla bilder jag tagit, prata om USA och bara ta ikapp lite eftersom vi inte sett varandra på över två veckor. Men i och med att jag är sjuk så får det bli en annan dag istället. Lite tråkigt eftersom att det senare bestämdes att även Max och Daniel skulle komma.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback