Filtar, film och en väldans massa USA-bilder

Datum: 2012-04-20 Tid: 13:12:38
Ligger just nu nedbäddad i soffan under två lager med filtar och kollar på film. Ska även försöka fixa någonting att äta, kanske en smoothie eller någonting. Har ätit rätt dåligt senaste veckan, trodde först att det berodde på jetlagg och sömnbrist, men nu antar jag att det var/är på grund av förkylningen. Igår fick jag knappt i mig mer än en fjärdedels macka till frukost, lite pasta till lunch och inte mer än ett äpple på över 10 timmar. Och då är jag ändå inte någon som brukar tappa aptiten eller ha svårt att äta om jag är sjuk.

Tänkte jag skulle ta och lägga in alla 1500 bilder från USA till datorn också, så kan jag börja gå igenom och redigera dem sen när jag orkar. Har även tänkt att göra en New York guide, inte för att jag är någon expert eller någonting men tyckte själv att det var jätteroligt att läsa innan jag själv skulle åka och så kan det förhoppningsvis innehålla lite tips om allt möjligt för er som ska åka dit. Kanske om vilken av de tre flygplatser i New York som jag varit på (JFK, La guardia och Newark) som är lättast att ta sig till Manhattan ifrån och hur, tips på billiga och lite dyrare restauranger, sevärdigheter som både är gratis och kostar och lite annat smått och gott. Låter det bra?:D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback