Fredagen den 20de april

Datum: 2012-04-20 Tid: 13:02:26
Godmorgon! Blev en sjukdag hemma för min del idag, i onsdags blev jag hemskt förkyld och igår, efter jag kommit hem från skolan fick jag feber och orkade knappt ta mig upp från min säng på hela kvällen. Idag mår jag dock lite bättre i alla fall, men det kan ha någonting att göra med att jag sovit hela 12 timmar inatt. Hade egentligen en engelska uppsats som skulle lämnas in, möjligtvis en muntlig del i engelska om boken som vi läst och även franska läxa tills idag, men får väl vara glad att jag hann/orkade med alla nationella som jag hade tidigare i veckan i alla fall. Det är ju ändå de som är de viktigaste, resten är ju lättare att ta igen efteråt. Dagen efter jag kom hem från USA, alltså i tisdags gjorde jag mitt svenska tal om relationer (tyckte faktiskt att det gick rätt bra, trots lite småsaker som jag hade kunnat velat förbättra), i onsdags hade jag läs- & hörförståelse i spanska och i torsdags även uppsatsdelen.
Bäst när man är förkyld? Helt klart te. Min favorit för tillfället är blåbärste.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback