Hellre göra någonting än ångra sig efteråt över att man inte gjorde det

Datum: 2012-04-21 Tid: 14:44:38
Har lagt över alla bilder från resan till datorn nu, men det kommer nog ta ett bra tag att gå igenom, redigera alla och sortera dem i olika mappar. För tro mig, det var inte lite bilder jag tog. Men det är så roligt att kolla igenom alla bilder från resor sedan & jag fotar efter mottot: hellre för många än för några. Det värsta jag vet är att ångra att jag inte gjorde någonting, oavsett vad det gäller. Sedan älskar jag att fota, speciellt utomlands, så då är chansen stor att det blir mycket bilder. Men hey, mycket fler fina minnen att kolla tillbaka på sen! Och om några bilder blir dåliga, likadana, suddiga eller vad det kan vara så är det ju bara att radera dem sen: ingen skada skedd liksom! Så ja, hellre faktiskt göra någonting än ångra sig sedan över att man inte gjorde det.
Jag på samma bro som i inlägget nedan, i Central park ♥

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback