För ungefär ett år sedan...

Datum: 2012-04-10 Tid: 17:03:00
...hade jag fullt upp med nationella proven och gymnasieansökan. Stress och ångest var ett faktum.
...fixade jag MVG på muntliga nationella i engelska - trots 39 graders feber och en killer headache. Efteråt gick jag hem och sov i fem timmar. Det var minst sagt välbehövligt.
...längtade jag efter att få sätta på mig dessa underbara sommarkläder.
...Började alla fina blommor blomma ut. Tror dock att den här bilden är tagen i slutet av april eller början av maj.
...längtade jag tillbaka till härliga 30-gradiga Spanien & mina guldlockar. Har fortfarande inte fått tillbaka mitt vanliga lockiga hår (alltså hade korkskruvar som på bilden ovan) och det känns lite som att det är hopplöst nu när det redan har gått ett år.
...Suktade jag efter dessa skor. Tycker fortfarande att de är helt perfekta.
...gick jag fortfarande på dans varje söndag.
...Hade jag och mina kompisar filmkvällar & lagade middag (här hemma hos mig)

...Stod de här fina tulpanerna på bordet!
...Hade vi besök av Saras italienare Agnese som var här i ungefär en vecka.
...Var det här den vanliga klädseln i skolan. Koftan är fortfarande ett av mina favoritplagg så den måste nog vara topp-tre i bästa köp jag gjort, haha.
...firade vi påsk hemma hos oss & jag och min syster tog på oss ansvaret för att göra efterrätten. Vi gjorde chokladcupcakes & bärcheesecake. Båda blev supergoda!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback