Ett par av mina senaste outfits

Datum: 2012-04-11 Tid: 10:12:00

Ett par av mina senaste outfits. Om ni undrar varför mitt ansikte inte syns på hälften av dem så är det för att jag hade röda och svullna ögon flera veckor och därför inte riktigt kände för att ha med mitt ansikte i bild. Gillar färg i form av färgglada byxor eller kjolar, spets & transparent, asymmetriskt, stjärnmönstrat och silvriga smycken!

Nu sitter jag på planet tillbaka till New York igen! Blir en himla massa fara fram och tillbaka men jag får ju både en storstadssemester & badsemester så det är ju ändå ett litet pris att betala för det tycker jag :D
Postat av: bbaraaelin

gillar den första och sista :D

2012-04-11 @ 11:12:53
URL: http://bbaraaelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback