Dagar som man känner i hela kroppen att de är bra

Datum: 2012-04-24 Tid: 16:49:00
Tisdagar brukar vanligtvis betyda sovmorgon, men idag hade jag svenska nationella tidigt på morgonen, så då blev det istället att stiga upp klockan sex. Men det gjorde mig inte så himla mycket eftersom att jag visste att jag kommer få sova imorgon, då jag är ledig! Nationella gick bra (vågar jag kanske till och med säga riktigt bra?) och resten av dagen likaså. Har varit till biblioteket och hämtat ut böcker och även skrivit på jobbavtalet till i sommar. Kan inte typ alla dagar vara såhär? :D

Saknar New York
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Så fin bild! :)

2012-04-25 @ 17:16:38
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback