Som vattnet i havet gnistrar du på samma sätt för mig

Datum: 2011-09-17 Tid: 18:41:26
Har gått och suktat efter en röd väska en himla lång tid, så i Spanien slog jag till på den här fina! Ringarna inhandlades på en marknad, allihopa för en hundring tillsammans och de fina solglasögonen som har fått hänga med hela våren och sommaren kommer från Åhlens.

Har blivit helt utstirrad på både tåget och bussen idag. Fast det kanske man förstår eftersom att det inte är varje dag någon med äggskal, sirap och mjöl i håret och på kläderna stiger på tåget. Nu är jag i alla fall ren och fräsch och taggar inför festen ikväll! 50-tals tema så det blir röda läppar, mörka ögon och blå kjol, tänkte jag.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback