London: dag fyra

Datum: 2011-09-08 Tid: 18:32:00
Är man trött på Londons shopping, så är man trött på att shoppa. Punkt slut. Deras shopping var verkligen grym, de hade typ allt man ville ha och lite till. Det som var passande var att de hade en massa reor, så man fick ju definitivt mer för pengarna.

Efter en enda bild la min kamera av, men det var ändå inte hela världen eftersom att det spöregnade hela dagen - ända tills vi runt fyra skulle ta tåget till Gatwick från Victoria station - och då vi ändå skulle tillbringa den sista dagen på Oxford street med att kolla i affärer. Dock tyckte jag att det var alldeles för lite tid med en halvdag, vi hann inte gå in i så många affärer som jag egentligen hade velat gå in i och kolla. Min största besvikelse var dock att jag inte hann gå in och kolla på det gigantiska Topshop (det blev bara en snabbtitt in), men trots det kan jag inte ha blivit mer nöjd med shoppingen i London!


Jag och Sara köpte en blåbärsmuffins & en gigantisk chokladkaka att dela på. Till det blev det chailatte & trevligt sällskap innan vi fortsatte med shoppingen.

Om ni vill se de tidigare delarna så kan ni gå in och kika under kategorin "Favoriter♥".
Postat av: Wissal

Muuuuuuuuuuuums :D

2011-09-08 @ 20:12:04
URL: http://wissal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback