September: höstmånaden

Datum: 2011-09-03 Tid: 19:41:00

De var favoriterna för ungefär en månad sedan & de är favoriterna för tillfället nu också. Enda undantaget är väl spetsshortsen som nu kommer att bytas ut mot skinnshorts och tunna strumpbyxor. För första gången på länge tycker jag faktiskt att det ska bli riktigt mysigt med höst, men dessvärre är jag inte alls sugen att inom kort plocka fram min tjocka dunjacka för att kunna överleva vinterkylan. Skulle hellre se att vintermånaderna förkortades till någon månad och sommaren bli  mycket längre. Men det vill väl vi alla, eller?
Postat av: MyzaaN

okejs kan tänka mig det :D allt bra då? kram

2011-09-05 @ 22:41:34
URL: http://myzaan.spotlife.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback