Det blev en bra tisdag det. Faktiskt bättre än bra.

Datum: 2011-09-27 Tid: 22:46:00
Spanska-läxa, uppsatsprov (analys och reflektion) på svenskan och matteprov är lite smått och gott av vad som har stått på dagens schema. Inte undra på att mitt huvud är helt slutkört, då det gått på högvarv konstant hela dagen, typ. Men antar att det är sådana smällar man får ta när man går på en av Stockholms bästa språkutbildningar.

Efter skolan blev det språkmässa med Elin & Ebba och därefter ett fikastopp på Muffin Bakery. Det blev jordgubbscheesecake för min och Ebbas del och vi reste oss inte från soffan och kuddarna på flera timmar, riktigt mysigt! Det blev en megastor sallad när jag kom hem (för att kompensera upp för det onyttiga?), lite plugg och sedan äntligen fick jag lite tid att läsa i min grymma bok (boktips kommer, loooovar), som jag har längtat hela dagen, haha!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback