Fyra mobiltagna bilder från dagen

Datum: 2011-10-11 Tid: 20:18:00
Alla mina Människans språk lektioner är inställda hela veckan, vilket betyder att jag fick sluta tidigare idag och kommer även få göra det på torsdag också! Dock skulle jag och Elin på möte klockan fem inne i stan, så det var egentligen inte så stor idé att åka hem emellan, hann ta ett par outfitbilder, lite bättre bilder på mina nya skor och även snabbt slänga i mig någonting ätbart innan det blev dags att bege mig in mot stan igen. Hade egentligen tänkt att få en hel del plugg avklarat innan jag skulle iväg igen, men det hann jag självklart inte med på timmen som jag var hemma, fick göra en del av det på tåget påväg hem istället.

Lite halvbra bilder, tagna med mobilen under dagen. Det var en riktigt cool rosaskimrande himmel just då, men som inte alls visas bra på bild nummer tre.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback