Förändring mellan 2010-2011

Datum: 2011-11-19 Tid: 14:25:09
Innan jag kollade igenom lite bilder från 2010 & 2011 så trodde jag i ärlighetens namn att jag (förutom håret då) inte hade förändrats särskilt mycket. Men nu kommer jag på att det förmodligen inte alls är sant. Även om ett år går väldigt snabbt så har jag faktiskt hunnit förändras otroligt mycket. Jag känner mig mer mognare och modigare. Vet inte riktigt hur jag ska förklara känslan, men som att man är mer bekväm i sig själv och med andra typ.
Och för att inte prata utseendemässigt och klädstil, där ser jag verkligen en tydlig skillnad. Saknar dock mitt fina hår från förra håret som var naturligt ljust & med 100 % äkta korkskruvar. Nu ett år senare är jag mer mellanblond, fast på den här bilden är mitt hår ännu mörkare eftersom att det är höst och då blir mitt hår alltid flera nyanser mörkare än vad det är på våren.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback