Svar på kommentar

Datum: 2011-11-26 Tid: 16:25:48
Hej! Undrar var du köpt den röda halsduken? Är på jakt efter en till min mamma i julklapp. Har letat och letat men hittar inte någon som är som den du har. Alltså dubbel. Tacksam för svar.
Min halsduk kommer ifrån Gina Tricot och kostade omkring en hundralapp. Köpte den för ett par månader sedan & den är verkligen bland det mysigaste som finns att vira runt halsen kalla dagar. Jag vet att det finns liknande i ett flertal andra butiker som till exempel Åhlens för ungefär samma pris. Är dock osäker på om det är just en röd du är ute efter eller om det mer är själva "tubhalsduksmodellen", men det borde i alla fall finnas på Gina Tricot som sagt. Lycka till!

Postat av: sanna

SV: Härligt! :) Jag håller på och bakar lussekatter inför första advent i morgon ;) Är allt bra med dig? :)



Kram!

2011-11-26 @ 18:13:22
URL: http://sannaakarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback