I tried to do it all, and I paid my price

Datum: 2011-05-10 Tid: 13:50:54
Temperaturen för dagen ligger över tjugo grader och morgondagens väder visar molnigt men fortfarande rätt varmt. Skulle hellre vilja lägga mig i en solstol ute och få lite bränna, men med världens huvudvärk & trötthet i hela kroppen så får soffan och hallonvatten (min egna lilla uppfinning som i stort sett består av vatten, isbitar & hallon) duga för tillfället. Testade hallonvatten igår och tycker att det definitivt kommer in på topp-tio. Ungefär som saft fast utan det där onödigt höga sockerhalten.

Eftersom att min kamera gick sönder igår (går inte att sätta på den då det bara står objektivsfel) så kommer en  bild, fotad med min-inte-så-värst-bra-mobilkamera. Den har dock rätt roliga effekter som man kan sitta och fixa olika bilder med.
Postat av: P E R F E K T I O N I S T . S E

Fina bilder! :D

2011-05-14 @ 13:39:05
URL: http://perfektionist.se
Postat av: paulina

snygging!

2011-05-14 @ 17:07:12
URL: http://paulinabladh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback