I'll be there

Datum: 2011-03-18 Tid: 15:12:00
Kan nästan inte fatta att det redan är fredag, vart tog veckan vägen liksom? Har inga direkt planer inför helgen, förutom en bunt med läxor som så snällt väntar på mig & träning imorgon. Blir nog ett par myskvällar med familjen ändå, var ju ett tag senast.

Precis hemkommen och sitter nu här i mysdress med mjukisar och en cerisefärgad mjukiströja, den ultimata fredagsklädseln alltså! Dock gick jag självklart inte runt så i skolan. Hade istället en spetstopp (med bara en svart bh under som skymtade igenom), kavaj & ett par svarta leggings. Vilket jag ångrade när det helt plötsligt började snöa på en av de sista lektionerna. Var precis som att gå hem utan tröja med bara en inte-så-värmande-skinnjacka över. Himla glad att jag ändå tog på mig mössa och vantar imorse, det behövdes!

Som värsta übernörden sitter jag här med två datorer också, haha. Men skriver på ena och installerar spel på den andra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback