Never wanna give it up

Datum: 2011-03-11 Tid: 16:38:00
Två prov, en SO-inlämning, matteplugg, diverse matteplugg och en hel del biologiläsning senare är det nu fredag. Hemskt skönt om du frågar mig! Tycker själv att jag har gjort mig välförtjänt av denna helg, mer än på länge faktiskt. Sena kvällar & tidiga mornar som gått åt till att plugga och allt vad det innebär. Trots det har jag på något sätt lyckats att inte behöva stressa en enda gång på morgonen, utan har haft otroligt sköna och lugna frukostar och precis lagom mycket tid att sminka mig (vilket är ovanligt för mig, som alltid brukar snooza en gång (läs: två-tre gånger) för mycket och får då stressa som en galning till bussen).
Nu blir det att dra ner till affären & köpa lite saker inför ikväll, sedan hem och förbereda inför kvällens planer, ska bli riktigt skoj! Hoppas att ni andra får en lika fin kväll, puss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback