If tonight is my last, I wanna spend it with you.

Datum: 2011-03-15 Tid: 22:27:57

Spechless. Både texten & musiken är helt underbar ju. Älskar början av låten lite extra just eftersom att det verkligen är den perfekta pianolåten, jädra synd att jag inte hittat några noter eller tuturials på denna.

Första lektionen idag bestod av ett två timmar långt nationellt prov. Kan inte riktigt säga att det gick så bra som jag skulle velat, fick stressa mig igenom halva provet för att jag hade ont om tid. Är väl inte alls sådär nöjd med hur det gick men gjort är gjort och det finns ändå ingenting jag kan göra åt det i nuläget. Tråkigaste var väl att jag inte alls kände mig nervös innan, har faktiskt relativt lätt för biologi och tycker också att det är roligt, men detta prov var rent ut sagt hemskt vad gäller tidspressen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback