För att det är här jag vill vara.

Datum: 2011-06-19 Tid: 20:58:18
Det slutade med att vi blev ett helt gäng igår, jäkligt roligt var det i alla fall! Det slog till och med en myskväll med film & godis. Dock blev det sent igår (igen) och midnattsfikat med jordgubbar, glass och te gjorde det inte precis lättare att somna sen. Men på något sätt lyckades jag till slut, och sedan sju timmar senare var det dags att kliva upp för att hinna med bussen.

Man skulle nästan kunna tro att jag borde ha fyrkantiga ögon vid det här laget, efter sex timmars filmaraton (visserligen med pauser, som tur) med mina vänner. Vi åt en lunch med kycklingspett & nybakta bullar, vilket var otroligt gott. Nu tänkte jag ta och fixa någonting att äta, så vi hörs imorgon guys
Postat av: >> En skrivande Amanda <<

åh så gott med nybakta bullar!

svar: javisst är hon underbar (:

2011-06-20 @ 14:47:44
URL: http://enskrivandeamanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback