Time passes, life goes on, some people lose, others don't

Datum: 2011-06-18 Tid: 19:52:33
Börjar med att visa lite bilder ifrån våran picknick för någon vecka sedan, som först började uppe på ett tak med pannkakor och som sedan fortsatte uppe på en hög grässlätt med grym utsikt, med glass (som hade smält så mycket att det var som att äta grädde) & goda bär! Det var verkligen riktigt varmt den dagen och eftersom att det inte kändes som att vi verkligen befann oss i Sverige skojjade vi och sa att vi hade tagit en liten tripp till något tropiskt och exotiskt land istället.

Har precis haft (nästan) hela släkten + några vänner till familjen på besök hemma hos oss, för att fira att jag fyllde sexton år i tisdags. Fick en massa fina presenter, mestadels pengar (vilket var det jag verkligen behövde mest), men även biokort & andra småsaker. Helt klart nöjd med mina presenter, nu kan jag köpa en riktigt bra kamera och samtidigt ha mycket pengar till att shoppa i både London och Spanien. Det var jätte trevligt och alla satt och pratade och fikade i flera timmar, så nu har jag ätit så mycket rabarberpaj så att jag tror att det nästan kommer att spruta ut ur öronen snart. För som mamma sa "det blev så mycket över, så nu får vi det till middag också, haha".

Nu har jag planer på att dra ut och göra någonting med ett par stycken, det blir nog bra det, speciellt eftersom att jag var så otroligt rastlös hela dagen  igår (och det brukar jag ändå inte bli i första taget).
Postat av: MADDES

Vinnaren av dubbelringen är utsedd. Gå in och se om det var du som vann :)

2011-06-19 @ 17:38:06
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback