Poolhäng på en varm sommardag

Datum: 2011-06-28 Tid: 20:54:35

Ultimata sommarfrukosten, jordgubbar med mjölk ute i solen.

Poolhäng, vattenkrig (blev väl ungefär dränkt x antal gånger...), solning, massa skratt och musik tillsammans med några av mina närmaste vänner är lite av vad min dag har bestått av. Vi planerade även lite inför imorgon, då vi ska dra ut hela gänget för bad & soft dag vid stranden. Kommer bli kanon det! Dock brände jag mig idag på axlarna och i ansiktet så det blir en högre solskyddsfaktor på imorgon. Bästa kuren när man har bränt sig är annars att smörja in lite aloe vera, känns svalt mot huden och lugnar direkt!
Postat av: MK*

2011-06-30 @ 15:20:24
Postat av: MK*

sv: Tack så mycket :D



Härlig frukost!

2011-06-30 @ 15:20:38
URL: http://victoryintro.blogg.se/
Postat av: Isa

Jag tycker att du har en skitfin blogg! Har du tid så slå även ett öga på min :).

2011-07-11 @ 01:44:59
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback