New in: dress

Datum: 2011-06-29 Tid: 10:41:00

Hör och häpna, har skaffat mig själv en långklänning! Jag som var så sugen på någon lång längd, men var tveksam ifall jag skulle ha användning av den eller ej. Hittade den här på rean, kostade inte ens en hundralapp och kunde därför inte låta bli att slå till. Är riktigt sugen på en längklänning eller långkjol i stark rosa nyans, får ta och kika runt lite.

Dagens planer är (som jag nämnde igår) att åka ut och bada med mina härliga kompisar. Blir väl en heldag på stranden (ska dock vara väldigt försiktig med solandet eftersom att jag brände mig igår) med pickick och hela det rasket! Har packat med mig mat, busskort, solskydd, solglasögon, lite spel & badkläder och känner mig nu rätt redo för beachen hela dagen! :)
Postat av: Yohanna

Såg snygg ut! :D



SV: Tack så mycket :D



Rösta gärna om du gillar mina bilder!

http://fireflybaby.blogg.se/2011/june/rosta-om-ni-gillar-bilderna-1.html

2011-06-30 @ 15:42:05
URL: http://fireflybaby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback