Det blev den bästa kvällen på länge

Datum: 2011-06-05 Tid: 13:14:00
Det blev en riktigt trevlig kväll igår, bästa på länge faktiskt. Mycket skratt med fina vänner, god mat, hopp på studsmattan i badkläder sent på kvällen och första doppet i år (dock i en jacuzzi där det var 35 grader varmt) och det hela avslutades med att man promenerade hem alldeles för sent, när det redan var ljust ute igen (klockan började närma sig halv fyra). Lider av trötthet idag, främst orsakad av sömnbristen men även huvudvärk. Därför planerar jag  en lugn söndag med en inte alltför sen sänggång.

Bilder från gårdagen & picknicken för några dagar sedan kommer upp, så fort jag får tag på dem (min kamera har ju som sagt gått sönder och jag tog då Daniels grymma iphone-kamera och fotade en massa istället).

Postat av: hilda

va gott det där såg ut :O



sv: tusen tack! :)

2011-06-09 @ 22:46:46
URL: http://hildajansson.blogg.se/
Postat av: cindy

gootti :D

2011-06-12 @ 14:32:38
URL: http://ladybui.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback