Back from London

Datum: 2011-07-08 Tid: 23:00:03
Hello guys! Tillbaka från London, som var helt grymt, överträffade de flesta av mina förväntningar. De två första dagarna hade jag och min syster redan tagit över 400 bilder, så ni kan tänka er hur många bilder sammanlagt jag har från dessa dagar, haha. Tänkte i alla fall göra såhär: fyra inlägg om London, dag för dag (det svåra kommer bara att bli att välja ut bilder från alla niohundra), sedan separata inköpsinlägg på shoppingen, låter det bra?

Sitter just nu och mumsar på jordgubbar och kollar på film. Det blev en lång och välbehövlig sovmorgon imorse, var helt slut efter flyget som landade sent igår. Sedan blev vi bjudna på frukost ute i solen med mackor, te och yoghurt med jordgubbar. Äntligen fick man lite vettig mat igen. Den engelska frukosten speciellt är ingenting som passar mig som knappt äter vitt bröd, äter hellre lite mörkare bröd som både är nyttigare och smakar mer.
Postat av: MW designs

älskar London!

2011-07-11 @ 10:06:34
URL: http://matildaz.blogg.se/
Postat av: hilda

sv: ja visst är det, men här har dokc solen redan gått ner och det är då himlem blir så rosa och fin :D



åh london är så himla härligt!

2011-07-11 @ 13:52:34
URL: http://hildajansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback