Super 8

Datum: 2011-07-15 Tid: 19:50:37

Bion var riktigt grym, Super 8 heter den och den var riktigt spännande och härligt småläskig. Läste någonstans att den var en slags hyllning till alla alienfilmer och den var riktigt välgjord och välspelad! Förundras alltid av hur man kan göra så att alla dessa scener när ungefär en hel stad förstörs så otroligt verklighetstroget. Precis som att alla naturkatastrofscener i 2012 verkligen känns som att man är där och upplever dem själv (ja, åtminstone om man ser den på bio).

Råkade dock ut för en grinig busschafför som trodde att jag ljög om att jag hade åkt buss tjugo minuter tidigare och att stämplarna fortfarande skulle gälla och även fast att jag lugnt förklarade att jag faktiskt hade gjort det och att han skulle kolla på dagens datum och klockslaget ville han inte lyssna och stämplade bara tre stämplar till (totalt sex stämplar för en enda sträcka, hur kan det ens vara rättvist liksom?).

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback