Shadows in the dark

Datum: 2011-07-17 Tid: 20:58:22
♥Topp - New look/ Leggings - Primark/ Jeansjacka - Levi's♥

Har gått runt med två flätor, lite sådär i Pippi Långstrump stil (förutom det faktum att mina faller ned på axlarna istället för att motverka jordens dragningskraft och stå rätt ut). Känns även som att hösten har kommit lite för tidigt i år, med allt regn och att jag idag behövde ha långbyxor och kofta på mig (dock inte klädseln på bilden), vad hände där liksom? Är glad att jag får en vecka med sol och värme innan den riktiga hösten startar i alla fall, inte riktigt redo ännu att släppa taget om sommaren. Har även styrketränat idag i form av gränsklippning i backe  och samtidigt tjänat ett par tior i lön & sitter just nu och kollar på Inception tillsammans med min familj.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback