Min dag i bilder och ord

Datum: 2011-07-20 Tid: 22:58:08
Äta frukost ute i solen är ett av de härligaste sakerna man kan göra!
Eftersom att solen var framme passade jag på att plocka fram bra läsning och lapa sol ett par timmar.
Har gått omkring i flera veckor i bara shorts och linne och helt osminkad. Så idag, fastän jag inte skulle någonstans, kände jag för att fräscha till mig en dag och la på lite make up, vilken skillnad det gjorde!
Slängde ihop en tonfisksallad med allt grönt och nyttigt jag kunde hitta här hemma, resultatet blev en mycket god lunch. Annars har jag även löst ett mycket klurigt uppfrag på hit & run, börjat packa lite smått och dessutom planerat och förberett ett gäng blogginlägg.
Postat av: LIIV - vanlig men unik

Sallad är ju den absolut bästa lunchen, speciellt på sommaren :-)

2011-07-21 @ 10:23:30
URL: http://liivahliin.blogg.se/
Postat av: Majken

Hejsan! Jag undrade om du kan skriva mer om London? :)

2011-07-22 @ 10:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback