London: dag ett

Datum: 2011-07-13 Tid: 14:49:00
Kanske inte så jätte roliga bilder egentligen och endast ett fåtal, men eftersom att den första kvällen i London bara var ett par timmar och mest bestod i att leta efter vårt hotell (vilket tog en bra stund) blev det inte så många fler än dessa. Eller jo min syster tog ett par sovbilder på mig och Elis på planet & dessutom blev det ett par bilder på tåget och tunnelbanestationen mest för att testa kameran. Alla var helt slut efter vad som kändes som en evighetslång dag ( i mitt fall var det huvudvärk och panikhunger) och efter att vi hittat hotellet var det bara att sätta igång letandet efter någonstans att äta. Det första vi fick göra när vi kom till hotellet var att möblera om sängarnas placering i rummet. De hade nämligen ställt dem lite märkligt, den ena sängen stod precis framför dörren.

Blev mycket fler och finare bilder på de andra dagarna, så lovar bättre bilder och intressantare text i de andra delarna!
Postat av: rebecca

Duktig tjej som packat så snyggt!! Jag klarar aldrig av att packa ;p

2011-07-13 @ 22:53:13
URL: http://beccsbox.blogg.se/
Postat av: MADDES

Kikar in och önskar dig en fin dag!

2011-07-14 @ 10:01:39
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback