When you say nothing at all

Datum: 2011-01-03 Tid: 13:25:00

Smsade precis med Johanna och bestämde att vi skulle träffas ikväll, titta på Psych eller något annat roligt (båda älskar den serien, så himlans rolig alltså!) och bara ha det lite mysig sådär. 

Apropå ingenting, åh vad jag älskar min nya mobil. Jag och min lilla HTC ska nog komma bra överens. Det enda är väl att kameran är väldigt dålig, vilket är värt att påpeka. Men annat än det finns det ingenting att klaga på. Älskar apparna, här till och med hittat en riktigt grym musikapp! Där man kan ladda ned all möjlig musik, helt gratis och lagligt. Hittade till och med några svenska låtar, som Daniel Adams-Ray, hur bra är inte det? Nu ska jag och min lilla mobil promenera ut i det härliga solskenet, belive it or not, men det är strålande sol ute idag. Sedan blir det ett besök hos mormor. Så ser min dag ut, känns bra att göra något utav dagen istället för att bara ta ännu en slapp viladag. Igen. Men det är väl ändå nu på lovet som man får passa på, annars här man ju aldrig tid annat än plugga, plugga, plugga.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback