Stop and stare.

Datum: 2011-01-28 Tid: 22:08:55

Gårdagens outfit, var på klänningshumör så satte på mig en röd klänning och mitt nya fina nitskärp.

Kan inte med ord beskriva hur otroligt glad jag är att det äntligen är fredag igen. Är det tillåtet att säga att man har haft en sjuhelvetes vecka? För att det har minst sagt varit hektiskt och stressfyllt, inget nytt direkt då men lika utmattande för det. Känner mig dock mycket pigg på helg nu, ska försöka se till att njuta så mycket som möjligt av långa sovmornar, träningspass på morgonen, härliga frukostar i ljuset (eftersom att det faktiskt kommer att vara ljust ute när jag äter frukost för en gångs skull nu) och framför allt allmänt slappande. Hade faktiskt både det ena och det andra planerat för varje dag i helgen och även idag. Men i sista minut avbokades nästan allting av olika orsaker. Men det kanske är lika bra det, en mysig och skön är faktiskt precis vad jag behöver för att komma ner på jorden lite och ladda om krafterna inför en ny vecka.

Loggade in på facebook och såg att Johanna hade laddat upp ännu fler gamla foton på oss tillsammans, har ju känt henne i ungefär hela mitt liv så det finns ju en hel del minnen och bilder. Fick mig ett gott skratt i alla fall, sen att jag såg ut som en småväxt gubbe med clownperuk på en bild gör väl inte så värst mycket. Man får inte tänka på allt det negativa som att det är pinsamt, det gäller att bjuda på sig. Bilderna är ju trots allt tagna för många, många år sedan.

Har dessutom världens bästa familj som muntrar upp mig och stöttar mig när jag inte känner mig på tipptopp!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback