Just another ordinary day

Datum: 2011-01-25 Tid: 20:41:00


Haha, ja jag är medveten om att det har blivit väldigt många sådana här matbilder. Men ni får stå ut med en till också. Detta är alltså resultatet på vad jag snodde ihop på mindre än tjugo minuter. Tonfisk, tortellini och en stor portion grönsaker. Det är liksom inte lika gott att mat som saknar grönsaker! 

Kände mig verkligen trött idag, som att jag inte sovit en enda blund på en hel vecka. Vad passar då bättre att börja dagen med än ett matteprov? Usch vilken mardröm det var alltså. Har aldrig känt mig så oförberedd  inför ett prov någonsin eller som att all tid och information som jag pluggat in de senaste dagarna har gått rätt ut i den andra änden. Frustration till max. Men resten av dagen artade sig väldigt bra måste jag säga. En extra lektion med halva klassen i idrott spenderades genom att kuta fram och tillbaka på planen tribblandes med en boll.Totally love it! Sprang så fort jag kunde hela tiden fastän jag hade håll ungefär hela timmen, haha. Man kunde ju inte slappa och sega där inte, det var ju motionen för dagen!

Bildläxan tills imorgon är redan gjord hemma hos bästa vännen. Lite nördigt att vi båda satt med våra minidatorer, lyssnade på samma låt på högsta volym och skrev. Roligaste sättet att göra läxa är det i alla fall, annars sitter man ju bara här hemma helt själv.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback