Lite av en otursdag

Datum: 2011-01-11 Tid: 22:30:27

En close-up på dagens outfit, kände inte riktigt för en helbild, men ville visa de fina ringarna, halsbandet och toppen som jag hade på mig idag! Mjölk med bär blev mellanmålet för dagen, hallon, blåbär & jordgubbar = supergott!

Andra dagen gick väl inte sådär värst bra heller... Gjorde både det ena och det andra, snubblade på en stol och råkade skära mig i fingret. Alltihop hände på hemkunskapen också, men tur då att det var sista lektionen och att vi då slutade efteråt. Hoppas på en bättre dag imorgon! Det börjar ju bra i alla fall med sovmorgon till klockan åtta.

Direkt när jag kom hem så fick jag en enorm lust att träna, så det var vad jag gjorde i lite mer än fyrtiofem minuter. Stenhård träning, tror att det var mitt sätt att få utlopp för vissa saker. Efter träningen var jag helsvettig men hade så mycket mer energi än tidigare. Duschade, gjorde läxorna och så blev jag klar med allting innan klockan fem. Så jag har haft hela kvällen ledigt från alla "måsten" och "borden". Skönt, det behövdes verkligen känner jag.
Postat av: Elin - Absoluteelly

FILMTIPS TACK!!!!

Gå in på min blogg och skriv alla bra filmer ni kommer på! Kram - elly :)

2011-01-13 @ 16:35:35
URL: http://ellieeees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback