Everybody needs a treat

Datum: 2011-01-08 Tid: 14:46:00

Samtliga shoppingpåsar från i fredags, många right?

Tänkte att jag faktiskt skulle börja träna igen, gradvis mer och mer
, då förkylningen som jag drog på mig verkar gå mot någorlunda frisk. Så därför steg jag upp extra tidigt idag (egentligen bara en halv timme då, men vem räknar?) för en timmes kondition och stryketräning med två Psychavsnitt på tvn. Sedan lite frukost och plugg på det. Kommer ni ihåg i tisdags när jag sa att jag skulle ta en riktig plugg-och-städ-dag? Jo, det förstnämnda gick det faktiskt inget vidare med. Tog ju nästan en hel dag att städa och rensa vartenda litet hörn utav mitt rum, och när kvällen kom och jag var klar - då satt jag där helt slut i soffan.

Så jag resonerade med mig själv- antingen gör jag hälften av plugget på lördag och resten av det på söndag, eller så gör jag ingenting på lördag och har en stressig söndag istället. Första alternativet lät ju mycket bättre då, eller hur? Därför tänkte jag att jag ska bearbeta mig igenom ungefär hälften av högen med läxor och sedan får jag min lilla belöning för det ikväll. Ska nämligen till bästa kompisen på sleep over, tillsammans med resten av tjejgänget - har ju inte träffat dem på hela tre veckor nu!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback