Tisdag den 8 februari.

Datum: 2011-02-08 Tid: 10:46:00

Lite bilder som togs tidigare i veckan när jag slängde på mig nya vita toppen (väldigt dåligt ljus på bilderna bara). Och som vanligt ser mitt hår mycket mörkare ut än det faktiskt är.

Tvingade mig upp klockan sju imorse för att gå till skolan- febrig och förkyld som jag var. Varför kanske ni undrar? Jo, för att idag var startskottet för nationella proven. Först ut var svenska, läsförståelse. Perfekt tycker jag att börja lite mjukt med svenska proven. De kommer ju antagligen vara de lättaste av dem. Gick hem direkt igen efter provet även fast jag egentligen hade ett hemkunskapsprov i slutet av dagen, men kände mig inte alls på topp och hade inte alls ork eller tillräckligt mycket hjärnkapacitet för att orka med annu ett prov. Och det är väl ändå inte så konstigt egentligen?

Fick stå och vänta på bussen ett bra tag, med frusna fötter och kalla händer i vinterkylan. Tur att min mobil höll mig sällskap, fick underhålla mig själv med bubbelbuster. Haha, de där spelen är verkligen beroendeframkallande. Nu ska jag fixa lite frukost, fick inte i mig så värst mycket imorse (vad konstigt det känns att skriva imorse nu, igår vid den här tiden var jag ju inte ens vaken) och krypa in i en filt. Åh en av mina bästa vänner nuförtiden, haha!
Postat av: Anna

sv: Hej! De vet ja inte riktigt än, tänkte beta av alla de shopparna jag handlat ifrån, och de blir fler allt eftersom ja handlar mer ;)



Men jag har planerat för Nelly, Topshop, Campadre mfl. :)

2011-02-08 @ 13:48:05
URL: http://annasbazaar.blogg.se/
Postat av: Matildaz

Fint! :)

2011-02-09 @ 16:48:48
URL: http://matildaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback