Gymnasieansökan, psych & ekvationer

Datum: 2011-02-23 Tid: 17:05:00
Vaknade upp och såg att termometern visade minusgrader igen. Närmare bestämt -20. Suck, inte igen. Stressade som en galning imorse för att hinna med bussen (får det alltid sjukligt stressigt på morgonen, vad jag än gör) & så slutade det med att jag mer eller mindre höll på att frysa ihjäl i väntan på bussen, som inte kom. Tog av mig mig vantarna i två sekunder och fick knappt tillbaka känseln förrän två timmar senare typ, haha. Ruggigt kallt är ordet!
Lämnade in gymnasieansökan idag, kolladepå ett par avsnitt av Psych - säsong tre (äntligen säger jag bara, som jag har längtat!) & spenderat några timmar med matteboken. Trodde aldrig att jag skulle säga det men: ekvationer kan faktiskt vara grymt roligt! När man väl fattar saker och ting och inte gör ett endaste fel, vill säga... Dock känns det hela ändå lite onödigt.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback