Fast as lightning

Datum: 2011-02-04 Tid: 16:24:00

Kung fu fighting är låten som vi gått och sjungit på hela vägen hemåt. Har nu lyssnat på den x antal gånger och sjunger och dansar med varenda gång. Haha, ibland kan man konsten att underhålla sig själv.

Uppdate:
Tydligen något fel med att lägga in youtube-klipp, så slänger in länken så länge tills vidare! [Här]

Brukar vanligtvis komma hem och slänga mig i den bekväma soffan på fredagar. Men idag var lite annorlunda, idag kom jag hem och hade mer energi än på hela veckan. Är det bara jag förresten som tycker att den här veckan har farit förbi som i en enda vindpust? Eller som det är i texten: fast as lightning. Dagens sanna ord. Känns ju precis som att det var måndag nyss. Pigg och gla' är i alla fall ledorden för ida' (haha, ett litet dåligt rim?). Tror att jag ska dansa vidare lite nu när jag är på ett sådant härligt glatt humör. Trodde dagen skulle bli betydligare jobbigare idag än det faktiskt var med både ett kemiprov och en muntlig del i engelskan. Att det var soligt och fint idag igen gör bara dagen ännu bättre.


Postat av: M E R E I

- fina bilder!

2011-02-07 @ 15:28:48
URL: http://dajeroma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback