When the year is almost over

Datum: 2011-12-29 Tid: 21:21:33
Började dagen med stor god frukost (då jag för det mesta är en riktig frukostmänniska), sedan fastnade både jag och hela min familj framför Ronja Rövardotter som visades på tvn. Kommer inte ihåg om jag tyckte att den var lika rolig när jag var liten, men alltså herregud var jag skrattade nu. Haha! Och rumpnissarna som är så himla söta ju...

Annars så har jag inte gjort så himla mycket mer av dagen än röjt upp lite i mitt rum, gått på promenad, fotat alla inköp & några av mina julklappar som jag fått. Men jag kände att jag verkligen behövde en sån här dag, var supertrött när jag vaknade och alldeles stel i ryggen och nacken.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback