Fråga angående mina svarta spetsshorts

Datum: 2011-12-12 Tid: 18:21:00
Hej, jag undrar om du beställde dom där svarta spetsshortsen, isåfall undrar jag vad frakten och shortsen kostade. är tacksam för svar ! :) För är sugen på att köpa dom!
Hej! Shortsen köpte jag på New look när jag var i London i somras. Köpte dem alltså inte över nätet och har tyvärr därför inte heller koll på fraktpris och liknande. Själva shortsen kostade i alla fall runt tvåhundra kronor, om jag inte minns fel! Men mitt tips är väl att kolla på deras hemsida ifall de fortfarande har shortsen kvar i lager och kolla där vad fraktkostnaden kan vara i sådana fall.

Shortsen blev snabbt ett par favoriter i min sommargarderob, det enda negativa med dem var väl att dragkedjan var lite svår att få upp & kunde därför till exempel inte ha på mig dem om ingen var hemma och kunde hjälpa mig med att dra upp dragkedjan. Blev lite lagom galen på dem ibland.

Skulle googla "spetsshorts New look" och de första resultaten som kommer upp är min egen blogg och bilder. Haha, det är ju hjälpsamt, liksom :D 
Det har trillat in en hel del kommentarer på gamla inlägg vilket jag bara tycker är roligt. Och om det är någonting så tveka inte med att fråga, hjälper gärna till om jag kan.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback