Onsdagens bravader

Datum: 2011-08-24 Tid: 21:01:42
Idag var en sådan dag som jag gick och tänkte "vad fan gör jag här egentligen?", men efter lunchen släppte det och allt kändes mycket roligare (speciellt eftersom att man lättare kan prata med de flesta för varje dag som går, vilket gör det hela tusen gånger bättre).

Kom i alla fall hem runt hem (typ standardtiden redan nu), efter rundvandring, IT-kurs och sedan poängjakt som elevkåren anordnat. Har redan börjat pricka av min lilla to-do-list för dagen, eftersom att det känns som att jag kommer att glömma de viktiga sakerna annars.
Enkel sminkning, utsläppt vågigt hår, svart-vita kläder tillsammans med min färgklick till kofta (underbar!) från Primark & solglasögon från Åhlens. Sammanfattar typ det hela rätt bra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback